Product niet gevonden? 053 434 43 43

BESTELLEN
Bestellen via carellurvink.nl gaat eenvoudig. Mocht het niet helemaal duidelijk zijn; hier vind je een korte uitleg.

ZOEKEN
Zoek het gewenste artikel op carellurvink.nl. Dit kan door te klikken op één van de categorieën bovenaan de pagina. Je kunt het artikel(nummer) ook via de zoekbalk vinden. Vind je een gedrukte catalogus prettiger om mee te werken, dan kun je deze kosteloos aanvragen.

WINKELWAGEN
Heb je het gewenste artikel gevonden dan kun je deze met de knop Bestel nu in de winkelwagen plaatsen. Kies dan voor Verder winkelen of Naar winkelwagen indien je bestelling compleet is. Eenmaal geklikt op Naar winkelwagen zie je de inhoud van de winkelwagen. Je kunt hier aantallen aanpassen, artikelen verwijderen of bijvoorbeeld een eigen referentie toevoegen. Ben je toch nog iets vergeten, klik dan op Verder winkelen.

ORDER PLAATSEN
Heb je de bestelling compleet? Klik vervolgens op Order plaatsen. 

NIEUWE KLANT
Bestel je voor het eerst op carellurvink.nl, dan moet je je registreren. Kies zelf een gebruikersnaam en wachtwoord, zodat je een volgende keer gemakkelijk kunt inloggen. Je krijgt een mailbevestiging van de aanmelding. Hier vind je tevens een overzicht van de klantgegevens. Nu kun je de bestelling afronden. Geef een eventuele orderreferentie aan en selecteer een betaalwijze: iDEAL, creditcard (via Ingenico) of bankoverschrijving. In het geval van bankoverschrijving ontvang je de betalingsgegevens in de orderbevestiging. Vergeet niet akkoord te gaan met de Algemene verkoop-, leverings- en betalingsvoorwaarden. Klik op Order plaatsen. 

BESTAANDE KLANT
Bestaande klanten kunnen rechtsboven inloggen. Je komt dan in het bestelsysteem Mijn Carellurvink omgeving terecht. Wat Mijn carellurvink precies inhoudt leggen we graag even uit. Heb je jouw orderreferentie toegevoegd en je betaalwijze geselecteerd dan kun je klikken op Order plaatsen, maar wel nadat je een vinkje hebt geplaatst bij ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’. Heb je bij betaalwijze gekozen voor betaling Op rekening dan wordt de factuur apart gemaild. Heb je gekozen voor een vooruitbetaling middels iDEAL of creditcard dan word je doorverwezen naar de betaalpagina van onze betaalpartner Ingenico Payment Service. Kies je voor betaling Per bankoverschrijving dan kun je het bedrag zelf handmatig overmaken. Zodra de betaling verwerkt is verzenden wij je bestelling.

BESTELLINGEN WIJZIGEN/ANNULEREN
We gaan direct voor je aan de slag als de order is geplaatst zodat je bestelling zo snel mogelijk geleverd kan worden. Voor het wijzigingen of annuleren van je bestelling kun je het beste direct contact opnemen met sales support (053 434 43 43 salesupport@carellurvink.nl).

 

 

LEVERTIJD
De artikelen die op voorraad zijn, verzenden wij direct, vaak nog dezelfde werkdag en worden geleverd door ons eigen transport of door Tielbeke. Over het algemeen worden bestellingen binnen 24 tot 48 uur geleverd. Indien een artikel niet voorradig is, dan informeren we je zo snel mogelijk over de verwachte levertijd.

VERZEND- EN BEHANDELKOSTEN
Heeft je order een totaalwaarde van €300 dan wordt deze gratis geleverd. Voor orders onder de €300 betaal je €15 verzend- en behandelkosten per bestelling. Wordt je bestelling in meerdere delen geleverd dan verandert dat niets aan de vrachtkosten, deze blijven €15.

HEB JE NOG VRAGEN OF ONDUIDELIJKHEDEN?
Sales support staat voor je klaar: 053 434 43 43 of stel je vraag in de chat.


CARELLURVINK.NL HEEFT MEER DAN 80 MERKEN IN HET ASSORTIMENT.

    

     


Contact Informatie

Marssteden 40
7547 TC Enschede

Franciscusweg 279A
1216 SG Hilversum

Openingstijden (ma. t/m vr.) :
8:15 tot 17:15 uur

ROUTE »»

Wil je ons volgen?