Carel Lurvink wijzigt de naam van zijn eigen merk reinigingsmiddelen Clear in CaluClean. Een merknaam die we al jaren voeren voor de lijn met schoonmaakartikelen. Naast de naam en het nieuwe ontwerp van de etiketten verandert er niets, de receptuur van de reinigingsmiddelen blijft hetzelfde.
Met deze wijziging willen wij voor meer eenheid en duidelijkheid - en dus minder gebruikersfouten - zorgen. Daarom staat alle informatie nu in vier talen (Nederlands, Engels, Duits en Frans) op de producten. Ook komt de kleur die voorheen in de naam verwerkt was, zoals ClearRed en ClearGreen voor respectievelijk sanitair en vloeren, terug op het etiket.
Herkenbaarheid
Caspar Lurvink, eigenaar Carel Lurvink en productspecialist, over de naamswijziging: “Herkenbaarheid is in de schoonmaakbranche erg belangrijk gebleken. Vandaar dat wij ervoor hebben gekozen de bestaande letter-cijfercombinaties en de omschrijving van de producten te behouden. Zo is ClearRed S1 dagelijkse sanitairreiniger straks in de webshop te vinden onder de naam CaluClean S1 dagelijkse sanitairreiniger.”
Gefaseerde overgang
De wijziging wordt gefaseerd doorgevoerd, waarbij eerst de bestaande voorraden worden verkocht. Bij het uitleveren van artikelen met een nieuw etiket, ontvangt men automatisch het gewijzigde veiligheidsinformatieblad zodat klanten altijd de juiste informatie bezitten.