Carel Lurvink maakt beloften waar
Coop ging de samenwerking aan met Carel Lurvink in 2014. Coop nam in dat jaar een bedrijf over dat een decennialange relatie had met de groothandel. Dat bedrijf was zeer tevreden over de service, waardoor Coop kennismaakte met Carel Lurvink. Coop is tot op de dag van vandaag tevreden. Facilitair medewerker Iris Kusters: "Carel Lurvink denkt mee met de klant. Als er bijvoorbeeld een product op de markt komt dat goedkoper is, zijn ze bereid keuzes te maken die voor de klant voordeliger uitpakken. Carel Lurvink maakt beloften altijd waar. Dat is niet bij ieder bedrijf vanzelfsprekend.”
Altijd up-to-date
Het distributiecentrum heeft vaak dezelfde producten nodig. ”Ze staan standaard op de bestellijst op ‘Mijn Carel Lurvink’. Wij hebben drie van deze lijsten waarin we de meest bestelde artikelen opslaan. Voor andere producten gebruik ik de zoekfunctie. Die werkt erg goed. Kan ik iets toch niet vinden, dan is het met een telefoontje ook direct geregeld. Ik krijg vaak dezelfde helpdeskmedewerkers te spreken, en zij weten ook wie ze aan de lijn hebben. Dat kleinschalige is erg prettig. De klantenservice is fantastisch.”
Online service
Carel Lurvink hecht veel waarde aan de mening van de gebruikers. Toen de site nog in ontwikkeling was, werd Coop om feedback gevraagd. “Het is fijn dat bedrijven zich openstellen voor respons. Veel van onze opmerkingen zijn verwerkt in de nieuwe versie van de website. Je kunt merken dat Carel Lurvink de tijd ver vooruit is in online service.”Over Coop
Coop bestaat inmiddels bijna 130 jaar; de coöperatieve supermarktketen ontstond in 1891. Nu heeft de coöperatie ruim 700.000 leden, bestaande uit Coop-ondernemers en klanten. Coop heeft twee distributiecentra, in Gieten en Deventer. Carel Lurvink levert aan distributiecentrum Deventer onder meer beschermende kleding en schoonmaakartikelen, zodat de medewerkers veilig en hygiënisch kunnen werken.