Het online bestelsysteem gaf voor Mensink Schoonmaak B.V. uit Rijssen de doorslag om te kiezen voor Carel Lurvink. “Het systeem is gebruiksvriendelijk en bespaart ons veel tijd. Onze schoonmakers beschikken altijd over voldoende middelen en materialen en kunnen zich volledig focussen op hun werk.”
Schoonmaakbedrijf Mensink Schoonmaak kent een rijke historie. Mensink senior startte het bedrijf in 1962 en richtte zich in de beginjaren met name op glasbewassing voor de particuliere markt. “Toen ik hier in 1992 begon hadden we vier man personeel, nu zijn dat er honderd”, vertelt bedrijfsleider Geert Baan. “Dat zijn voor het merendeel parttimers, zoals in onze branche gebruikelijk is. Onze groei is gestaag maar solide verlopen, vooral dankzij mond-tot-mondreclame. De basis van ons bedrijf wordt gevormd door een trouwe groep vaste opdrachtgevers.”
Schoonmaakbedrijf Mensink Schoonmaak kent een rijke historie. Mensink senior startte het bedrijf in 1962 en richtte zich in de beginjaren met name op glasbewassing voor de particuliere markt. “Toen ik hier in 1992 begon hadden we vier man personeel, nu zijn dat er honderd”, vertelt bedrijfsleider Geert Baan. “Dat zijn voor het merendeel parttimers, zoals in onze branche gebruikelijk is. Onze groei is gestaag maar solide verlopen, vooral dankzij mond-tot-mondreclame. De basis van ons bedrijf wordt gevormd door een trouwe groep vaste opdrachtgevers.”
Gebruiksgemak
Mensink Schoonmaak maakte zo’n twee jaar geleden de overstap naar Carel Lurvink. “Maar we kenden ze natuurlijk al langer”, vertelt Geert Baan. “In het verleden hebben we al diverse keren met ze om tafel gezeten. Maar omdat we tevreden waren over onze toenmalige leverancier was een overstap niet aan de orde. Ja, de mogelijkheid om online te kunnen bestellen was voor ons de belangrijkste reden. En wat zeker meespeelde was dat ze lieten merken dat ze ons heel graag als klant wilden. Ze deden echt hun best voor ons.”
Projectleider Jannie ter Harmsel: “Voor ons is het online bestelportal echt een uitkomst. Het bespaart veel tijd en draagt bij aan onze efficiency. Het gebruiksgemak is optimaal. Zo wordt de bestelhistorie heel overzichtelijk weergegeven. Herhaalbestellingen hoef je alleen maar aan te klikken en niet opnieuw in te voeren. Ook heel handig is dat het systeem bij elke bestelling aanvullende opties geeft. Bestel je bijvoorbeeld een mop, dan krijg je meteen in beeld welke steel daarbij hoort. Komen we er online niet uit of hebben we een specifieke vraag, dan volstaat een telefoontje. Voor een spoedbestelling geldt hetzelfde. Die korte lijnen zijn voor ons erg belangrijk.”