Mijn Carel Lurvink
Klanten van Carel Lurvink kunnen gebruikmaken van het online bestelsysteem ‘Mijn Carel Lurvink’. Naast het snel een eenvoudig bestellen van producten, biedt deze bestelportal tal van voordelen. Zo zijn er bestellijsten waarop alleen die producten staan die regelmatig besteld worden, kunt u budgetten instellen en is het mogelijk om rapportages in te zien en te exporteren naar uw eigen systeem. Voor nog meer gemak is er de Carel Lurvink App, waarmee bestellingen met tablet en telefoon kunnen worden geplaatst.
Mijn Carel Lurvink is ons online bestelsysteem voor de zakelijke gebruiker. Eenmaal ingelogd biedt dit een flink aantal voordelen. We lichten de belangrijkste punten graag even toe of klik op de afbeelding om de handleiding te downloaden.
Inkoper en besteller
In Mijn Carel Lurvink maken we onderscheid tussen inkopers en bestellers. Zo heeft een inkoper alle rechten om aanpassingen te doen en heeft een besteller net zoveel rechten als de inkoper toelaat. Zo kan een inkoper bijvoorbeeld verschillende bestellers in Mijn Carel Lurvink toevoegen die alleen een bestelling kunnen plaatsen en verder geen toegang hebben tot bijvoorbeeld inzicht in andere objecten, bijbehorende rapportages en andere functies.
Bestellijsten
De bestellijst in Mijn Carel Lurvink is een vaste lijst met producten die periodiek besteld worden. Elke inkoper of besteller heeft een lijst met producten waar hij uit kan kiezen.
Facilitair medewerker Iris Kusters bij Coop is enthousiast over de bestelportal: ”Eerst bestelden we telefonisch. Zodra dit online kon, is de overstap gemaakt. Dat is een stuk praktischer; altijd up-to-date informatie en eenvoudig bij te houden. Daardoor gaat bestellen altijd goed. Het distributiecentrum heeft vaak dezelfde producten nodig. Ze staan standaard op de ‘favorietenlijst’ op Mijn Carel Lurvink. Wij hebben drie van deze lijsten waarin we de meest bestelde artikelen opslaan. Voor andere producten gebruik ik de zoekfunctie. Die werkt erg goed. Kan ik iets toch niet vinden, dan gebruik ik de live chat. Dan krijg ik vrijwel meteen antwoord. Bellen kan ook. Ik krijg vaak dezelfde helpdeskmedewerkers te spreken, en zij weten ook wie ze aan de lijn hebben. Dat kleinschalige is erg prettig. De klantenservice is fantastisch.”
Objecten
U kunt verschillende afleveradressen - of objecten - aan uw account toevoegen. Dit object kan een afdeling binnen het bedrijf zijn, maar ook een persoon. Zo kunt u meerdere objecten toevoegen met hetzelfde afleveradres.
Budgetten
Aan elk object kan een budget gekoppeld worden. Zo is er maximale controle op wat een besteller kan en mag bestellen. Dit is per order en per jaar in te stellen.
Rapportages
U kunt meerdere rapportages inzien en en downloaden. Zo kunt u de bestelhistorie bekijken tot op objectniveau en kunt u de backorders inzien. Uiteraard zijn ook alle facturen te bekijken en downloaden.
Meer informatie?
Mijn Carel Lurvink is zo ingericht dat het zeer eenvoudig is om een account in te stellen en aanpassingen te doen. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze medewerkers op de afdeling Sales Support. Zij staan voor u klaar als u belt naar 053 - 434 43 43 of een e-mail stuurt naar [email protected].