Managementrapportages
Maakt u gebruik van ons online bestelportal Mijn Carel Lurvink? Dan heeft u 24/7 inzicht in uw bestellingen en kunt u eenvoudig managementrapportages uitdraaien. In mijn Carel Lurvink vindt u alle informatie over uw orders, verzendingen en facturen. U kunt hier zoeken op bijvoorbeeld factuur- of bestelnummer, referentie en afleveradres. Maar u kunt ook een selectie maken op basis van datum of filter (openstaand, deellevering of geleverd). Alle resultaten kunt u downloaden als .csv of .xlsx bestand.
Op maat gemaakte managementrapportages
Indien gewenst kunnen wij op maat gemaakte managementrapportages aanbieden. Bijvoorbeeld per locatie, werkkast, tijdsperiode of andere gewenste variabelen. We kunnen het verbruik per product inzichtelijk maken, maar ook zaken als pakbonnen en backorders tonen. Daarnaast bieden wij duurzaamheidsmanagementrapportages aan om de uitstoot en milieu-impact inzichtelijk te maken.
Mensink Schoonmaak: "Online bestellen was doorslaggevend"
Jannie ter Harmsel, Projectleider bij Mensink Schoonmaak: “Voor ons is het online bestelportal echt een uitkomst. Het bespaart veel tijd en draagt bij aan onze efficiency. Het gebruiksgemak is optimaal. Zo wordt de bestelhistorie heel overzichtelijk weergegeven. Herhaalbestellingen hoef je alleen maar aan te klikken en niet opnieuw in te voeren.
Ook heel handig is dat het systeem bij elke bestelling aanvullende opties geeft.”
Lees hier het hele interview met Jannie.
Meer informatie over managementrapportages
Maakt u al gebruik van Mijn Carel Lurvink en wilt u meer weten over de managementrapportages? Neem dan contact met ons op via 053 - 434 43 43 of [email protected]. Wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden en kunnen u helpen bij het instellen van de juiste rapportages. Ook als u nog geen klant bent, leggen we u graag alle voordelen van Mijn Carel Lurvink uit.